Sprzedawca

Cel szkolenia


Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak kontaktować się z klientem, jak analizować potrzeby klienta. Uczestnicy poznają zasady jak przygotować ofertę oraz jak przygotować prezentację firmy. Obiekcje jak również „zamknięcie” sprzedaży to również zagadnienia omawiane na szkoleniu.

Zakres tematyczny


Lp. Zakres tematyczny Liczba godzin
praktyczne teoretyczne
1 Merchandising - 2
2 Towaroznawstwo - 2
3 Elementy procesu sprzedaży - 1
4 Pierwszy kontakt i wzbudzenie zainteresowania 2 1
5 Badanie potrzeb 3 1
6 Przedstawienie oferty 2 1
7 Odpieranie zastrzeżeń - 1
8 Finalizacja sprzedaży 3 1
9 Trudny klient 3 1
RAZEM 13 11
ŁĄCZNIE LICZBA GODZIN 24

Wymagania


Brak.

Certyfikaty


Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat wystawiony imiennie oraz na firmę, sygnowany przez „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.

Prowadzący


Wykładowca „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.

Cena szkolenia


Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników oraz indywidualnych ustaleń.

Kwoty netto + VAT zgodnie z obowiązującą stawką w dniu wystawienia faktury.

Edukacja

Edukacja

Potrzebujesz szkolenia z radzenia sobie z trudnym klientem ? Twoi pracownicy nie radzą sobie z gospodarką magazynową, a ty potrzebujesz szkolenia z negocjacji. Dział IT w twojej firmie nie radzi sobie z technologią firmy Microsoft i potrzebuje szkolenia.

Więcej »

Doradztwo

Doradztwo

Zakładasz nową działalność gospodarczą i potrzebujesz analizy SWOT rynku. Starasz się o dofinansowanie ze środków EU i będziesz potrzebował analizy finansowej. Twoja firma musi wdrożyć nowy system informatyczny, a ty nie masz pojęcia od czego zacząć.

Więcej »

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • GoldenLine
  • Twitter
  • YouTube
  • Vimeo
  • Dailymotion
stat4u