![]() |
Szkolenie z trudnego klienta dla CLIP Group Intermodal
Dwa intensywne dni w CLIP Group Intermodal. A na deser wycieczka po terminalu ? Świetny, intensywny czas, wspaniali zmotywowani uczestnicy. Nie można Chcieć więcej ? .
Zapraszamy wszystkich do współpracy – Kontakt.
Odnośniki: Algorytm postępowania z trudnym klientem, Asertywność, CLIP, CLIP Group, Coaching, Czynniki wpływające na komunikację, Emocje i radzenie sobie z nimi, Friedemanna Schulza von Thuna, Intermodal, Komunikacja asertywna, Komunikacja Interpersonalna, Konflikt i jego elementy, Modelu komunikacji von Thuna, Obiekcje i jak sobie z nimi radzić, Poznań, Samoświadomość, Strategie rozwiązywania konfliktów, Stres, Swarzędz, Szkolenia, Szkolenia Biznesowe Miękkie, Szkolenie, Szkolenie Biznesowe, Teoria Thomasa Eriksona, Thomas Erikson, Trudna sytuacja – trudny klient, Trudny klient