Trudny klient

Cel szkolenia


Poznanie różnych typów trudnego klienta oraz sposobów skutecznego komunikowania się z nimi. Uświadomienie zachowań, które mogą przyczynić się do rozgniewania klienta. Doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia klienta. Kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów. Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania.

Zakres tematyczny


Lp. Zakres tematyczny Liczba godzin
praktyczne teoretyczne
1 Grupy i typologia trudnych klientów, piramida osobowości, typy zachowań 2
2 Komunikacja asertywna 2 1
3 Aktywne słuchanie 2 1
4 Zasady pracy z klientem niezadowolonym 3 1
5 Zasady pracy z klientem agresywnym 3 1
ŁĄCZNIE LICZBA GODZIN 16

Wymagania


Brak.

Certyfikaty


Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat wystawiony imiennie oraz na firmę, sygnowany przez „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.

Prowadzący


Wykładowca „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.

Cena szkolenia


Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników oraz indywidualnych ustaleń.

Kwoty netto + VAT zgodnie z obowiązującą stawką w dniu wystawienia faktury.

Edukacja

Edukacja

Potrzebujesz szkolenia z radzenia sobie z trudnym klientem ? Twoi pracownicy nie radzą sobie z gospodarką magazynową, a ty potrzebujesz szkolenia z negocjacji. Dział IT w twojej firmie nie radzi sobie z technologią firmy Microsoft i potrzebuje szkolenia.

Więcej »

Doradztwo

Doradztwo

Zakładasz nową działalność gospodarczą i potrzebujesz analizy SWOT rynku. Starasz się o dofinansowanie ze środków EU i będziesz potrzebował analizy finansowej. Twoja firma musi wdrożyć nowy system informatyczny, a ty nie masz pojęcia od czego zacząć.

Więcej »

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • GoldenLine
  • Twitter
  • YouTube
  • Vimeo
stat4u