Komunikacja interpersonalna
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności komunikacyjnych i autoprezentacji w różnych sytuacjach oraz wykorzystanie nabytej wiedzy w praktyce poprzez ćwiczenia. Najważniejszym celem szkolenia jest rozpoznanie procesu komunikacji i poznanie metod efektywnej komunikacji interpersonalnej. Poprzez udział w szkoleniu uczestnik nabywa umiejętności skutecznej i precyzyjnej wymiany informacji, lepszego wyrażania swoich potrzeb i poglądów.
Zakres tematyczny
| Lp. | Zakres tematyczny | Liczba godzin | |
| praktyczne | teoretyczne | ||
| 1 | Komunikacja asertywna | 2 | 1 | 
| 2 | Komunikacja niewerbalna | 2 | 1/2 | 
| 3 | Komunikacja werbalna | 2 | 1/2 | 
| 4 | Określenie własnego stylu komunikacji | 1 | 1 | 
| 5 | Kwadrat komunikacji von Thun’a | 2 | 1 | 
| 6 | Skuteczna informacja zwrotna | 2 | 1 | 
| ŁĄCZNIE LICZBA GODZIN | 16 | ||
Wymagania
Brak.
Certyfikaty
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat wystawiony imiennie oraz na firmę, sygnowany przez „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.
Prowadzący
Wykładowca „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.
Cena szkolenia
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników oraz indywidualnych ustaleń.
Kwoty netto + VAT zgodnie z obowiązującą stawką w dniu wystawienia faktury.






 
