Sprzedawca
Cel szkolenia
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak kontaktować się z klientem, jak analizować potrzeby klienta. Uczestnicy poznają zasady jak przygotować ofertę oraz jak przygotować prezentację firmy. Obiekcje jak również „zamknięcie” sprzedaży to również zagadnienia omawiane na szkoleniu.
Zakres tematyczny
| Lp. | Zakres tematyczny | Liczba godzin | |
| praktyczne | teoretyczne | ||
| 1 | Merchandising | – | 2 |
| 2 | Towaroznawstwo | – | 2 |
| 3 | Elementy procesu sprzedaży | – | 1 |
| 4 | Pierwszy kontakt i wzbudzenie zainteresowania | 2 | 1 |
| 5 | Badanie potrzeb | 3 | 1 |
| 6 | Przedstawienie oferty | 2 | 1 |
| 7 | Odpieranie zastrzeżeń | – | 1 |
| 8 | Finalizacja sprzedaży | 3 | 1 |
| 9 | Trudny klient | 3 | 1 |
| RAZEM | 13 | 11 | |
| ŁĄCZNIE LICZBA GODZIN | 24 | ||
Wymagania
Brak.
Certyfikaty
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat wystawiony imiennie oraz na firmę, sygnowany przez „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.
Prowadzący
Wykładowca „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.
Cena szkolenia
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników oraz indywidualnych ustaleń.
Kwoty netto + VAT zgodnie z obowiązującą stawką w dniu wystawienia faktury.







